REKLAMA
Znaleziono 171 wyników
Kraków: Mateczny Office – przy rondzie powstaje biurowiec dla kilkunastu najemców [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Mateczny Office – przy rondzie powstaje biurowiec dla kilkunastu najemców [WIZUALIZACJE]
Do grona firm inwestujących w rejonie ronda Matecznego dołącza Merari. Do przyszłego roku zrealizuje...
Primark planuje otwarcie sklepu w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Primark planuje otwarcie sklepu w Krakowie
Znana, międzynarodowa marka odzieżowa Primark zapowiedziała we wtorek, 25 maja otwarcie kolejnego sk...
Najlepsze małopolskie projekty w branży nieruchomości komercyjnychartykuł
Pokaż artykuł
Najlepsze małopolskie projekty w branży nieruchomości komercyjnych
Galeria Krakowska, Bonarka for Business, Hotel Stary, BIK Kraków II - Biuro Inwestycji Kapitałowych...
Primark otworzy w listopadzie dwa nowe sklepy w Polsce, w Krakowie i Katowicachartykuł
Pokaż artykuł
Primark otworzy w listopadzie dwa nowe sklepy w Polsce, w Krakowie i Katowicach
W listopadzie do dwóch już działających sklepów Primark w Polsce (w Poznaniu i Warszawie), dołączą dwa kolejne. Tym razem ta znana, światowa marka otworzy swoje sklepy w Krakowie i Katowicach. Pracę w nich znajdzie łącznie około 340 osób.
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsce
Inflacja napędzająca wzrost cen i jej rekordowy wynik w lutym bieżącego roku (18,4%) nie wzbudzały pozytywnych nastrojów wśród uczestników rynku handlowego. Mimo to, w I kw. 2023 r. oddano do użytku ponad 81,4 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, zwiększając tym samym jej podaż całkowitą do 12,79 mln mkw. W budowie jest kolejne 322 tys. mkw.
Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashionartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashion
Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu wzbogacił się o kolejnego najemcę. We wtorek 29 października swój salon otworzy C&A. Klienci znajdą go na parterze centrum handlowego.
Galeria Katowicka poszerzyła ofertę zakupową i restauracyjnąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Katowicka poszerzyła ofertę zakupową i restauracyjną
Nowe marki, innowacje, relokacje i remonty są codziennością w centrach handlowych, które stawiają na atrakcyjną i konkurencyjną ofertę. Zmiany w portfolio i w salonach najemców to nie tylko poszerzenie asortymentu, ale przede wszystkim kolejne wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Galeria Katowicka stale dostarcza klientom wrażeń – pierwszy kwartał tego roku to kilkanaście nowych otwarć, od drogerii, poprzez salony modowe, aż po debiutujące w regionie koncepty gastronomiczne.
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
[Polska] Koniunktura ekonomiczna sprzyja ekspansji najemcówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Koniunktura ekonomiczna sprzyja ekspansji najemców
Według najnowszej publikacji Savills, międzynarodowego doradcy na rynku nieruchomości, zasoby nowocz...
[Polska] Rynek inwestycyjny w Polsce z szansą na wynik blisko 4,4 mld euro w 2016 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek inwestycyjny w Polsce z szansą na wynik blisko 4,4 mld euro w 2016 r.
Firma doradcza JLL przedstawia wstępne szacunki dla rynku inwestycyjnego w Polsce w segmencie nieruc...
[Kraków] Osiedle "Malwy"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Osiedle "Malwy"
Kraków, Podgórze
BRICK HOUSEinwestycja
Pokaż inwestycję
BRICK HOUSE
Kraków, Podgórze, Podskale 3
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umówartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umów
W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinąłswoją ofertę handlową. Zostały podpisane umowy z pięcioma nowymi najemcami, a z czteroma przedłużono współpracę.
[Polska] Szeroka czy unikalna? Jaka jest oferta centrów handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Szeroka czy unikalna? Jaka jest oferta centrów handlowych w Polsce?
JLL bada atrakcyjność i unikalność oferty polskich centrów handlowych i określa atrakcyjność handlow...
JLL podsumowało rok 2023 na rynku handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
JLL podsumowało rok 2023 na rynku handlowym w Polsce
Według JLL rynek handlowy w Polsce w dalszym ciągu rośnie – w 2023 r. zasoby powiększyły się o ponad 560 000 metrów kwadratowych, co oznacza 14% wzrost w porównaniu z 2022 r. i 8% w skali pięcioletniej średniej.
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Minione miesiące na rynku nieruchomości handlowych w Polsce charakteryzowała stabilność – mimo, że deweloperzy oddali do użytku zaledwie około 43 000 mkw. nowej powierzchni, cały czas pojawiają się nowe marki, a firmy obecne już na polskim rynku powiększają liczbę swoich punktów. Widoczny jest też trend przebudów istniejących obiektów i adaptacji zabytkowych przestrzeni na cele handlowe i usługowe.
[Polska] Centrum handlowe = centrum miejskiego życia?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Centrum handlowe = centrum miejskiego życia?
W toku zmian zachodzących w naszym społeczeństwie wzrasta rola centrów handlowych. W odpowiedzi na n...
[Kraków] Biuro szyte na miaręartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Biuro szyte na miarę
Prowadzenie swojej działalności gospodarczej w wielu przypadkach wiąże się także z wynajęciem odpowi...
Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemców
Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkimartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkim
Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły współpracę z obiektem należącym do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami najmu to niemal 2900 mkw. To jednak nie koniec zmian – wrocławskie centrum handlowe zakończyło właśnie modernizację fasady.
REKLAMA